W dniach 10 do 23 czerwca uczestnicy Warsztatów wraz z opiekunami przebywali w Ośrodku Wypoczynkowo - Rehabilitacyjnym "Bursztyn" w Jantarze na Mierzei Wiślanej.

Turnus wypoczynkowo - rehabilitacyjnyW trakcie pobytu mieliśmy okazję korzystać z dobrodziejstwa talasoterapii ( terapia morzem-min. kąpiele, spacery po plaży, słuchanie szumu morza, ptaków itp), skorzystać z szeregu form aktywnego wypoczynku takich min. jak spacery np. do Stegny, potańcówki min. z uczestnikami WTZ w Bartoszycach, kąpiele w basenie, gry w piłkę, ringo, przejażdżki rowerowe. Organizowaliśmy wycieczki w trakcie, których zwiedziliśmy min. Krynicę Morską i Kąty Rybackie z Muzeum Zalewu Wiślanego, rezerwat kormoranów, pływaliśmy statkiem po Zalewie Wiślanym. Zwiedzaliśmy średniowieczny zamek krzyżacki w Malborku, Gdańskie Stare i Główne Miasto. Odbyliśmy rejsy statkami wycieczkowymi na Westerplatte a rejs ten połączony był ze zwiedzaniem portu i co było niesamowitą atrakcją rejs kanałem elbląsko-ostródzkim z Elbląga do miejscowości Buczyniec pokonując po drodze 5 pochylni, na których statki przewożone są wózkami po torach i gdzie na odcinku prawie 10 kilometrów różnica poziomów wynosi ponad 100 metrów.

Mimo nie zawsze sprzyjającej pogody wszyscy wróciliśmy zadowoleni, pełni nowych wrażeń, wypoczęci i po lipcowej przerwie urlopowej gotowi do dalszej pracy.

Turnus wypoczynkowo - rehabilitacyjny Turnus wypoczynkowo - rehabilitacyjny Turnus wypoczynkowo - rehabilitacyjny